God morgon!

God morgon på er!
Idag börjar skolan kl.13.00 med korvgrillning och lekar det bli nog kul.Skolan har inte satt igång på riktigt än det har varit en mjukstart, kanske allt förutom matteprovet som vi var tvungen att göra kom som en chock för alla å där satt man med en opåslagen hjärna och skulle svara på 35 mattefrågor suck. Visseligen var det bara för att de ville se vad vi kom ihåg från grundskolan men ändå.
Klassen verkar trevlig och jag är nöjd med mitt val. Jag hopppas ni också är nöjda och är beredda på en såkallad riktigt vecka nästa vecka.
Imorgon ska jag träffa hannah och på lördag ska vi ut till några familjevänner och äta kreftor mums:) En fullspäckad helg helt enkelt. Nu ska jag gå upp ur sängen och göra iårningen en brunch till mig själv.
 
Ni får ha det bra så höres vi snart.
 
| |
Upp