Godnatt

Hej!
Jag vet att uppdateringen har varit så kass. Jessica har klagad sönder. Så nu tänkte jag att vi ska försöka ge det en chans igen. Har funderat på att starta en ny blogg men samtidigt är den här samlad med så mycket minnen så kul att gå tillbaka.
Dagarna har bara flytit iväg den senaste månaden känns som det var nyss vi började kolan och snart är det jul. Jag har hunnit med allt från att köra fyrhjuling och ha tjejhelg ute hos Hannah till att åka till paradisebadet med bästa gänget. bakad prinssestårta i skolan och rört ihop majonäs. Linjen är grym och vi har så kul tillsammans. Jag och mina kära vänner har också startat en bok"klubb" jättetrevligt just nu är vi fem meddlemar. Tänkte jag ska sätta igång med att tipsa om julrecept som jag gjorde föra julen också snart. Så håll ut skick om ni vill få gryma tips. 
 
Goddnatt också hoppas jag att vi ses och hörs snart igen kära vänner.
 
 
 
 
| |
Upp